Affärssystem för Serviceföretag.
Pyramid för Service och underhållsföretag är en helintegrerad lösning som är anpassningsbar efter dina behov.
Systemet är utvecklat i nära samarbete med användarna och är därför till för dig.
Pyramid för Service och underhållsföretag är en helintegrerad lösning som är anpassningsbar efter dina behov.
Systemet är utvecklat i nära samarbete med användarna och är därför till för dig.
Pyramid för Service och underhållsföretag erbjuder en mängd funktioner som underlättar det dagliga arbetet, både i den löpande verksamheten och vid uppföljning.
Ta emot serviceanmälning via telefon eller vår kundtjänsthantering på Internet.
Planera och boka in serviceuppdragen på kontoret och avrapportera utförda uppdrag direkt med din smartphone.
Arbetsledaren kan följa och fördela arbetet och ta fram statistik på utförda uppdrag.
Pyramid för Service och underhållsföretag har funktioner för att underlätta och systematisera arbetet med underhållsavtal.
Bygg enkelt upp komplexa mallar för vilka kontroller som ska göras, delar som ska bytas ut och med vilket intervall det ska göras.
Du har hela tiden tillgång till fullständig servicehistorik för kunden och serviceobjektet, både i mobilen och på kontoret.
Pyramid för Service och underhållsföretag fungerar utmärkt tillsammans med vår uppskattade PDA-modul för enkel inventering och utleverans av reservdelar.
Tillfällig uthyrning / utlåning av maskiner kan göras med hjälp av vår uthyrningsmodul.
Låt oss visa er hur små & medelstora företags favorit kan hjälpa er.
Tveka inte på att höra av dig för mer information, ibland kan det vara bäst med någon som hjälper en navigera.