fbpx

Hemsidor & E-handel.

Hemsidor - Fånga kunderna

Förlora inte kunderna som letar efter dig.

Hur viktigt är första intrycket och vad kan man göra åt det?

Hemsidor som används

Alla våra hemsidor är mobilanpassade. De fungerar alltså lika bra i telefonen som på surfplattan och datorn.

Lätta att hantera är de också – de är nämligen gjorda i WordPress.

Snyggt & Professionellt

Välgjorda, moderna, fina… och seriösa.

Det är mycket som skall in i mixen för den rätta känslan av er hemsida.
Och vi kan receptet.

Digital strategi

En digital närvaro är mer än en hemsida – och kan sträcka sig från sociala medier och sökmotoroptimering till e-handel.

Vi tror på långsiktiga samarbeten och hjälper dig att lyckas.

Vi har gjort det förr.

Ett litet axplock av tidigare projekt, litet som stort. Klicka på dem för att ta en titt!
Nyfiken på mer vi gjort? Det finns mer på lager, det är bara att ta kontakt och fråga (eller ring 040-55 54 55).

FIE
Evivent
Agent Green
Pritell
MPEL Konsult

Mobilanpassad hemsida, varför så viktigt?

Vi alla vet att Google bestämmer i slutändan om vi får och vilka kunder vi får till vår hemsida. Och Google har bestämt att mobilanpassade hemsidor är det enda rätta – sedan en tid tillbaka rankas ens hemsida i Googles sökningar utifrån hur pass användarvänlig den är på mobilen. I kort betyder det att en mobilanpassad sida är i princip ett krav nuförtiden för att kunder som letar efter ens produkter eller tjänster skall hitta en via Google.

Visste du att hela 40% av alla som söker efter något via mobilen, kommer att välja ett annat sökresultat om sidan de hamnade på inte var mobilanpassad? Det betyder att du har alla möjligheter att vara bäst bland dina konkurrenter, öka kund lojaliteten, trafiken till din hemsida och därmed ha en stor konkurrensfördel.

Ta gärna en titt på vår hemsida effektiviserat.se i din mobil (om du nu inte redan gör det) och ta sedan en titt på er egna eller era konkurrenters hemsidor. Vad får du för intryck?

Sökningar på Google

  • Via dator %
  • Via mobil %

Hur går det till när man skaffar en ny hemsida eller e-handel?

Det är lätt att känna sig överväldigad av IT-projekt och jag förstår osäkerheten – tyvärr är inte transparensen alltid jätte hög i branschen.
Det är nya tider nu dock och nedan kan du få en snabb överblick över processen för en ny hemsida eller en ny säljande e-handel.
På så sätt vet du vad du kan förvänta dig i de olika delarna av projektet så att du alltid kan känna dig trygg.

 

1. Introduktion & Analys

Vi lär känna varandra och tar tillsammans reda på svaren av frågor så som:
Vad vill vi uppnå? Vem är era kunder? Hur når vi bäst ut till dem?

2. Design

Nu tar vi fram design- och lösningsförslag enligt de behoven och önskemålen vi hade i analysfasen.
Här godkänns designen innan utvecklingen påbörjas.

3. Utveckling

Sedan sker själva utvecklingen av sidan.
Vi stämmer av löpande så att du alltid känner dig trygg i projektet.

4. Lansering

Grattis! Nu är de sista justeringarna färdiga och vi kan stoltsera med en professionell hemsida eller e-handel som attraherar kunder och ökar eran försäljning.

Det låter bra – hur går vi vidare?

Vi tror på att det ska vara enkelt – bara ta kontakt så tar vi det därifrån.
Leveranstiden för en ny hemsida är endast ca 2-3 veckor.

Att ta kontakt är första steget.

Vi väntar spänt på att hjälpa er skapa fler affärer på nätet.

Meny