Stora som små projekt, alla är viktiga!
Pyramid för Entreprenadföretag ger de rapporteringsmöjligheter som krävs, både på kontoret och ute på projektplatsen.
Det ska vara enkelt att administrera komplexa projekt!
Anbudsprojekt, ändring- och tilläggsarbeten-ÄTA, löpande arbeten hanteras.
Den viktiga informationen om rapporterade intäkter, kostnader och antal jämfört med kalkylen kan ses i sammanställd eller detaljerad form.
Ordning och reda på dokumenten
Pyramid ger dig ordning och reda på projektdokumenten som t.ex ritningar, avtal och e-post.
Dokumenten kopplas till projekten och de finns samlade på ett strukturerat sätt som gör det enkelt att hitta.
Projektledare, inköpare och ekonomipersonal
Alla är ni med i attestflödet av inkommande leverantörsfakturor som kan ta lång tid och vara krångligt, men med Pyramid blir det en enkel match.
Attestering på kontoret, i en smartphone eller på webben, du väljer själv!
De inscannade fakturorna kopplas till projekten och ni har koll på dessa kostnader.
Spara tid
Med Pyramid för Entreprenadföretag får du ordning på rutinerna från offert, beställning, inköpsplanering till fakturering och projektuppföljning.